tirsdag den 25. maj 2010

Nåååå . . . !

Jeg forstår godt de to første grunde til at søge nye lærerkræfter, nemlig at én lærer er flyttet til Jylland og en anden har fået en lederstilling, men den tredje ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal synes om. Vil de fyre vedkommende fordi hun eller han bliver federe og federe? Eller er vedkommende meget konfliktsøgende som i ”lægge sig ud med”? Eller mener de – med en misvisende metafor – at vedkommende har for meget at lave?

(Ja, det var faktisk det sidste jeg troede. Men...)

Nåååå . . . nu kan jeg godt se det. Det korresponderer jo med resten af sætningen hvor der står at de skal erstattes af to fastansatte og en barselsvikar, så det må være en kvinde der er gravid. Meget sjovt skrevet!

Der var jeg for hurtig med fotofælden, men nu får I den alligevel, for det er der vel også en slags pointe i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar