torsdag den 30. januar 2014

Dagens knald-selv-tilbud

”Sex slanker.” Den tanke har producenten bag Nupo tilsyneladende rumineret en del over, naturligvis i kombination med den deraf givne forretningsmæssige fordring: ”Vi må ind på det marked!” Og at dømme efter skiltet har man fundet en hurtig, men god, løsning.

Jeg forestiller mig at der under skiltet er et bjerg af neutralt-diskret-chikt emballerede aflange æsker indeholdende højpræsterende vibratorer med kilojoule-måler. Nupo kender sin målgruppe.

Ja, den er delt adskillige gange på Facebook, og normalt gider jeg ikke være nr. 2 eller nr. 55 til at rende på torvet med den slags. Men jeg har en fornemmelse af at billedet er ægte, og i så fald synes jeg ikke Kommakommunikations læsere skal snydes for morskaben. Hvis nogen af jer derude kan bekræfte at det er ægte, og dertil sige noget om hvor skiltet hænger, så er det lige præcis den slags dokumentation Kommakommunikation elsker at få med.

Således sat i stemning kommer jeg i tanke om en anden lille sag jeg har på lager, og som også syner ægte:

Nej, jeg behøver vist ikke hælde flere ord på. Du kan spinde din egen ende på dette indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar